ΝΕΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ:

Πέμπτη 13 Μαΐου 2021

Αντεθνικό ατόπημα υπέρ των Σκοπιανών! Η Μενδώνη δικαίωσε όσους θέτουν θέμα δήθεν «μειονότητας»

 



Έδωσαν άδεια σε ύποπτη ΜΚΟ που διδάσκει «μακεδονικά» εντός Ελλάδος ως… μητρική γλώσσα

Στα μητρώα του υπουργείου Πολιτισμού έγινε δεκτή οργάνωση γνωστών σκοπιανοφρόνων, που έχει σκοπό την προώθηση της υποτιθέμενης μακεδονικής γλώσσας! Πρόκειται για ακόμη μία συνέπεια της εφαρμογής της Συμφωνίας των Πρεσπών από την κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, παρότι προεκλογικά την κατήγγειλε και στελέχη της συμμετείχαν, μαζί με εκατομμύρια πολίτες, στις συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας εναντίον της ή περί αμέλειας των οργάνων του υπουργείου;

Ο λόγος για την Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία (ΑΜΚΕ) με την ονομασία «Μακεδονική Κίνηση Προώθησης της Μητρικής Γλώσσας “Κρστε Μισίρκοβ”», το όνομα της οποίας αποκαλύπτει με απόλυτη ευκρίνεια τους σκοπούς της. Η συγκεκριμένη ΑΜΚΕ, η οποία ιδρύθηκε περίπου την εποχή που η Συμφωνία των Πρεσπών περνούσε από το Κοινοβούλιο των Σκοπίων, στα τέλη του 2018, δεν είναι τίποτε άλλο παρά η προσπάθεια μιας ομάδας σκοπιανοφρόνων εντός της χώρας μας να δημιουργήσει τις συνθήκες για τη θεμελίωση επιχειρημάτων περί «μειονότητας», ισχυριζόμενη προφανώς ότι εκπροσωπεί ικανό αριθμό ομιλούντων την ψευδομακεδονική, την οποία η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ απέδωσε ως γλώσσα στα Σκόπια.

Δηλαδή, λίγο προτού ο Νίκος Κοτζιάς και ο Αλέξης Τσίπρας αποφασίσουν να υπογράψουν τη Συμφωνία των Πρεσπών, εκκίνησαν εντός της χώρας μας όλα όσα προσπαθούσαν να μας πείσουν ότι «ξόρκιζε» η συγκεκριμένη συμφωνία.

Τα ιδρυτικά μέλη αυτής της «εταιρίας», τα οποία είναι γνώριμα σε όσους έχουν στο παρελθόν ασχοληθεί με τις προσπάθειες των Σκοπιανών να δημιουργήσουν «μειονοτικό ζήτημα» στην Ελλάδα (Ευγενία Νατσουλίδου, παπα-Τσαρκνιάς και η κυρία Τσαρκνιά), θεώρησαν ότι η επερχόμενη συμφωνία τούς εξασφάλιζε όλα τα εχέγγυα προκειμένου να αρχίσουν ξανά τις προσπάθειές τους.

Αφού εμείς οι ίδιοι παραχωρήσαμε γλώσσα και εθνικότητα στον κ. Ζάεφ, γιατί αυτοί να μην το προχωρήσουν ένα βήμα πιο πέρα; Έτσι, στα τέλη Απριλίου -παρότι νωρίτερα είχαν επιχειρήσει να ανοίξουν φροντιστήρια «μακεδονικής γλώσσας», αλλά δεν το κατάφεραν, διότι, όπως αναφέρει ο Γ. Τατσιός, εις εκ των διοργανωτών των συλλαλητηρίων για τη Μακεδονία, δεν βρήκαν μαθητές- αποφάσισαν να ενταχθούν στο μητρώο του υπουργείου Πολιτισμού. Εκαναν αίτηση στην Πύλη Πολιτιστικών Φορέων και οι… υπεύθυνοι του εν λόγω μητρώου του υπουργείου της κυρίας Μενδώνη αποφάσισαν να εγκρίνουν την ένταξή τους σε αυτό.

Στην πράξη αυτό σημαίνει όχι απλώς ότι θα έχουν απόλυτη ελευθερία δράσης και αναγνώριση από το υπουργείο Πολιτισμού, αλλά ότι είναι πολύ πιθανό στο άμεσο μέλλον οι φόροι των Ελλήνων πολιτών να διοχετευτούν ως επιχορήγηση σε αυτούς που επιζητούν να αφελληνίσουν Ελληνόπουλα και να δημιουργήσουν βάση για διεκδικήσεις κατά της χώρας μας.

Δηλαδή, έχουμε πλέον μια ΑΜΚΕ αναγνωρισμένη από το υπουργείο Πολιτισμού, η οποία θέλει να διδάσκει τη «μακεδονική μητρική γλώσσα» εντός Ελλάδος και ίσως το κάνει με τα δικά μας χρήματα.

Εάν απορείτε ποιος είναι ο Κρστε Μισίρκοβ, η απάντηση δίνεται στην ιστοσελίδα της συγκεκριμένης εταιρίας. O Κρστε Πέτκοβ Μισίρκοβ υπήρξε Μακεδόνας φιλόλογος, ένας από τους κωδικοποιητές της μακεδονικής γλώσσας, σλαβιστής, ιστορικός, εθνογράφος και δημοσιογράφος.

Ήταν ένας από τους ιδρυτές της μακεδονικής επιστημονικής και λογοτεχνικής κοινότητας στη Μόσχα, στο Βελιγράδι και στη Σόφια. Γεννήθηκε στο Postol/Постол (Παλαιά Πέλλα) της Αιγαιατικής Μακεδονίας (σήμερα βόρεια Ελλάδα) στις 18 Νοεμβρίου 1874 και πέθανε στις 26 Ιουλίου 1926 στη Σόφια. Ο Μισίρκοβ είναι ο συγγραφέας του πρώτου επιστημονικού περιοδικού στη «μακεδονική γλώσσα», του «Βάρνταρ», και ο συγγραφέας του περίφημου βιβλίου «Μακεδονικές υποθέσεις».

Σε περίπτωση που αναρωτιέται κανείς ποιες είναι οι «μακεδονικές υποθέσεις» που θέλουν να τιμήσουν στη συγκεκριμένη ΑΜΚΕ, η απάντηση υπάρχει στο ίδιο σημείο: το βιβλίο του Μισίρκοβ «Μακεδονικές υποθέσεις» είναι μια πολιτική ανάλυση της θέσης του μακεδονικού λαού και το σχέδιο προγράμματος για το μακεδονικό εθνικό απελευθερωτικό κίνημα… Σε αυτό, όπως αναφέρεται ο τύπος αυτός, προτείνει την «ενοποίηση των μακεδονικών εθνοτήτων», συμπεριλαμβανομένων των διανοούμενων, επαναστατικών και απελευθερωτικών δυνάμεων και κινημάτων προς τον αγώνα για την «απελευθέρωση της Μακεδονίας». Οπως, μάλιστα, σημειώνεται εντελώς αποκαλυπτικά, «σύμφωνα με τον Μισίρκοβ, η ανάγκη μιας ξεχωριστής μακεδονικής λογοτεχνικής γλώσσας είναι προς το εθνικό συμφέρον του μακεδονικού λαού και ένα επιτυχημένο εργαλείο για τον εθνικοπολιτικό αγώνα ενάντια στην ξένη προπαγάνδα και τη χρήση ξένων γειτονικών γλωσσών». Τι μας λένε, δηλαδή; Ότι η «γλώσσα» που θέλουν να διδάξουν είναι απλώς εργαλείο για εθνοπολιτικό αγώνα…




ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ

ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ

1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ


Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.


ΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΥΣΤΑΤΗ ΩΡΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΔΕΡΦΟΥΣ ΜΑΣ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ,ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΤΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΤΕΛΕΣΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΘΕΣΗ!!!
ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΕΛΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΧΥ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ.









ΕΛΙΣ. ΜΑΡΙΝΑ ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ,
ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ' ΒΟΡΕΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 698 127 9607
email: elizabethkiriakopoulou@gmail.com

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣΤΕ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA:

   


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad

Your Ad Spot

ΣΕΛΙΔΕΣ